close 4

فروشگاه جی جی گیفت

کد تخفیف ۲۰ درصدی فروشگاه پلی استیشن آمریکا
icon

کد تخفیف ۲۰ درصدی فروشگاه پلی استیشن آمریکا


چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398
| 233

دوباره کد تخفیف ۲۰ درصدی فروشگاه پلی استیشن آمریکا در فروشگاه آنلاین گیفت کارت باز موجود شد .سلام به دوستان همیشگی و خوب وبلاگ گیفت کارت باز دات کام امروز با ما باشید ، طبق درخواست کاربران امروز با یک خبر خوب به سراغتان آمده ایم . کد تخفیف ۲۰% فروشگاه پلی استیشن امریکا دوباره در سایت موجود شد ، برای خرید کد تخفیف ۲۰ درصدی فروشگاه پلی استیشن آمریکا می توانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید .

کد تخفیف ۲۰ درصدی فروشگاه پلی استیشن آمریکا

با استفاده از این کد شما می توانید هر بازی که بخواهید از فروشگاه سونی پلی استیشن امریکا با ۲۰% تخفیف تهیه کنید . به طور مثال برای خرید بازی GTA V با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار شما با استفاده از این کد ۲۰% تخفیف میگیرید و فقط ۴۷٫۹۹ پرداخت می کنید . مد نظر داشته باشید این یک مثال بود و شما با کد تخفیف ۲۰ درصدی فروشگاه پلی استیشن آمریکا می توانید هر بازی دلخواه خود را از فروشگاه Play Store Sony PS4 تهیه کنید .

نکته : سعی کنید بعد از خرید کد تخفیف ۲۰ % سونی حتما در دستگاه PS4 خود سریعا مصرف کنید تا به تاریخ انقضاء آن برنخورید و بتوانید با خیالی اسوده استفاده کنید .

نحوه کار این کدهای تخفیف به این شکل هست که شما فقط در یکی از خریدهاتون می تونید از این کد استفاده کنید و ۲۰٪ تخفیف دریافت کنید . مبلغی که خرید می کنید مهم نیست چه ۱۰ دلار چه ۱۰۰۰ دلار شما ۲۰٪‌ تخفیف دریافت می کنید . همون طور که می دونید شما در ۱ خرید می تونید چند آیتم ( بازی ، فیلم و … )‌ رو به سبد خرید اضافه کنید و همه رو یکجا پرداخت کنید .

برای استفاده از کدهای تخفیف می تونید در مرحله آخر خرید که از شما Coupon Code درخواست میشه کدی که از فروشگاه گیفت کارت باز خریداری می کنید رو وارد کنید . استفاده از کدها فقط باید از طریق کنسول انجام بشه در غیر این صورت از طریق وب قابل استفاده نیست

  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید